ترمهترمه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ترمه نابم

آرزوی دیروزم...

1392/2/1 3:18
نویسنده : مامان اطهر
435 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

آرزوی دیروز من,ترمه تازک تن من...

چند روزه که تن نازک و کوچکت تب دار و مریض شده.نمیدونی چی کشیدم نازنینم.آخه 4 تا از مرواریدهای کوچولوت میخوان با هم بیان بیرون و حسابی اوضاعتو به هم ریختن.چند روز پیش خاله محدثه مهربونت ما رو به یک بازی وبلاگی دعوت کرد با عنوان"آمین برای آرزوها"که تو این بازی باید از 3 تا از دوستان وبلاگی دعوت به این بازی جالب کنی و در عین حال آرزوی خودت رو هم بنویسی.من که تازه موفق شدم خاطرات عیدت رو برات ثبت کنم و تو این چند روز هم که تمام فکر و ذکرم بهبودی تو نازنینم بوده.تو این چند روز خیلی فکر کردم.به گذشته,به حال و به آینده.گذشته رو که مرور کردم دیدم که تو قشنگم" آرزوی دیروزم" بودی که خدای مهربون امروز اونو برآورده کرده و تو نازنینم رو به من و بابا مجتبی بخشیده.آرزویم برای حال و آینده  سلامتی و خوشبختی و شادکامی همه اونهایی است که دوستشون دارم و عاقبت به خیر شدن و با دست پر به دیدار محبوب رفتن است.شنیده ام که "آنانکه پاره های روح خویش را برای التیام به دیگران می دهند از همه به خدا شبیه ترند"...نازنینم آرزو میکنم که:"شبیه ترین به خدا باشی" 

حالا من نیز به رسم امانتداری و ادب سه تا از دوستان وبلاگیمون رو به این بازی دعوت میکنم:

1_مامان عسل بانو(عسل بانو)

2_مامان نرگس(دل نوشته ها)

 

3_مامان آوینا(پرنسس آوینا)

امیدوارم که دعوت منو قبول کنن.

شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله محدثه
3 اردیبهشت 92 13:30
عزیز خاله همیشه آرزوهات روا باشه . ر


آرزوهای شما هم...]
عمه مهدخت
4 اردیبهشت 92 8:20
دیروزت چه آرزوی شیرینی داشته و خدای مهربون چه آمین دلنشینی به خواسته ی دلت داده عزیزم.امیدوارم به همه آرزوهای پرنیانیت برسی.


ممنون مهدخت عزیزم....
نیایش
5 اردیبهشت 92 10:25
دورت بگردم دلم برات یک ذره شده عزیزم . حالت بهتره عسلم؟


ممنون خاله جونم.خدا رو شکر بهتر شده.اما همچنان درگیر...

نیایش
10 اردیبهشت 92 10:05
سلام خاله بهتر شدی عزیزم . به امید سلامتی و تندرستی تو که از صمیم قلب دارم


سلام خاله مهربون.ممنون بهترم.
maryam
10 اردیبهشت 92 16:11
salam bar 2khtar khale azizam k
motmaenam jozve bhtarin madaraie 2niast
webe zibaii dari.dishab az arezoo joon shenidam web dari.khli khoshhal shodam..
az tarafe man terme juno bbus..by ta hi


سلام دخترخاله جونم.
ممنون عزیزم.چشمات زیبا میبینه عزیزم.
به ما سر بزن.ترمه همش ایرادتو میگیره میگه میخوام برم بغل مریم جوووون!!!!..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترمه نابم می باشد