ترمهترمه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

ترمه نابم

نظرات (7)

مامان و باباي محمدباقر
2 آذر 93 8:15
در این صبح پاییزی..... آرزو دارم فاصله نباشد میان شما و تمام احساس های خوبتان شما باشید و ... عشق باشد و ... یک دنیا سلامتی ! و ... " امضای خدا پای تمام آرزوهایتان" ... صبح پاییزی شمابه خیرو شادی....... انشاالله هر چی خوبی از خدا میخواین بهتون بده ..... خصوصا آرامش...
شیرین بانو مامان موژان و علی
2 آذر 93 20:37
سلام خانمی و ترمه جونم خیلی وقته منتظرتون بودیم هرگز به امید فردا محبت هایمان را ذخیره نکنیم .... دوستتان دارم
moha
10 آذر 93 18:21
سلام سلام چه عکسای با حال و نازیه!!!!!!!!ترمه گلی انشاالله همیشه سلامت و شاداب باشی......
عمه مهدخت
11 آذر 93 8:31
فدای شما عسل خانم
زیبازن
18 آذر 93 2:27
اطهرجان سلام، از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
24 شهریور 94 10:19
سلام دوست خوبم بعلت اینکه نمی رسم وبلاگم رو به روز کنم یک پیج تو اینستگرام دارم لطفا به پیج من سر بزن خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترمه نابم می باشد