ترمهترمه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ترمه نابم

روزهای شیرین

1392/10/12 3:29
نویسنده : مامان اطهر
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

ترمه شکر شکنم.دختر شیرین زبانم...

 

امروز صبح بر خلاف روزای دیگه که با گریه از خواب بیدار میشی البته اگه منو کنار خودت نبینی,با روی گشاده بیدار شدی و منو آروم صدا زدی:مامااان...مامااااان...

بعد از مراسم دستشویی و شستشوی صورت و خشک کردن, سریع کنار سفره نشستی و گفتی:غدا بخورم!

منم خوشحال که میخوای سفره رو صاف کنی اما فقط نون خالی و چای عسل خوردی....اونم در حد چند تکه کوچولو...

در حین خوردن یه دفعه با هیجان بلند شدی (به قول بابا مجتبی هیجان کاذب)

و گفتی:مامان من شهر بازی دوس دارم!

من:شهر بازی کجاست عزیزم؟

چند لحظه تامل کردی و جواب دادی:پارک!!!

1 ساعت بعد حین درست کردن ناهار برات سیب زمینی چیپس کردم شاید بخوری.بعد نیم ساعت اومدم دیدم چند تا دونشو خوردی.گفتم:ای وای ترمه چرا چیپستو نخوردی؟

:نیخوام!(نمیخوام)

من:پس تو چی می خوری؟

:من سما خودم!!!(من سرما خوردم)

بعد از ظهر که از خواب بیدار شدی.صدای پسر همسایه رو شنیدی که داد می زد.دوان دوان اومدی کنار پنجره:

میکالیل(میکاییل)ساکت...بابا خوابه....!!!

آخ که چقدر این روزها زود میگذرن عزیز مادر...دوستت دارم دختر نازم...

       

پسندها (1)

نظرات (7)

شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
12 دی 92 13:29
سلااااااااااااام به ترمه شیرین زبونم خیلی عالیه خیلی ماشاالله باهوشه و عزیزه دوستش دارم آخر یه روز میام می خورمت عدیدم . اطهر جونم انشاالله همیشه شاد باشی و لبت بخنده
مامان اطهر
پاسخ
سلام خاله شیرینم... ممنون. من که خوردنی نیستم خاله... ممنون شیرین جون... شما هم..
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
12 دی 92 13:30
یادم رفت بگم عاشق اون بافت موهاش شدم خواهـــــــــــــــــر جون
شیرین بانو مامان موژان و علی
13 دی 92 11:42
راوی عزیز اطهر جونم شکر شکن و خیلی خوب اومدی عزیزم
lمامان مهرزاد
13 دی 92 18:16
عزیزکم ، شیرین زبونم یه عالمه دوست دارم .
مامان اطهر
پاسخ
ممنون خاله مهربونم. منم دوستتون دارم....
نیایش
15 دی 92 11:35
مهم نقشی است که بر جان ما حک می شود .اطهر جون دلم آب شد یعنی این همه سخنان شیرین بلده؟دلم تنگ شد برای شیرین زبونیش.
مامان اطهر
پاسخ
واقعا همینطوره عزیزمآره بابا بلده...ممنون ما هم دلتنگیم...
مامان عسل
16 دی 92 10:23
سلام. چه دختر نازي هزار ماشالا به اين شيرين زبونيا
مامان اطهر
پاسخ
سلام مامانی...ممنون خاله.چشماتون ناز میبینه.
عمه مهدخت
18 دی 92 9:51
فدات شم عزیزم که حسابی خانم شدی چقدر خندوندی منو وروجک با این حرف زدنت.
مامان اطهر
پاسخ
ممنون عمه جون خوشکلم. حالا کجاشو دیدی عمه جون...ما همچنان چشم به راهیما...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترمه نابم می باشد