ترمهترمه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ترمه نابم

فرشته 1 ساله من در آتلیه....

1392/3/4 1:44
نویسنده : مامان اطهر
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

فرشته آسمونی ام,ترمه عزیزم

بلاخره عکسهایی که توی آتلیه ازت انداختیم چاپ شد و عمه مهدخت عزیزت زحمت کشید و اونارو اسکن کرد و به ایمیل بابا مجتبی فرستاد....ممنون عمه ماهم...

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

ترمه جون و بردیای عزیزم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نیایش
4 خرداد 92 8:04
ای جانم یاد اون روز و اولین دیدارمون افتادم .
دوستان هدیه های خداوندند و من همیشه بهترین هارا از خداوند دریافت کرده ام . شما و مهدخت جون از بهترین هایید .
ببوس ترمه بانورو که عاشقشم


ممنون گل بانوی مهربانم.احساس من نیز به شما همینه.حتم دارم که مهدخت عزیز نیز اینگونه هست.
روی شما رو میبوسه خاله مهربون...[
مامانی مهرزاد
4 خرداد 92 16:37
ترمه جونم عکسات خیلی نازشدن .



مامی سدنا
4 خرداد 92 16:57
سلااااام..

مامان ترمه.......خیلی زیبانوشتی

ترمه جون هم خیلی نازهههه....هزارماشاللهههه


سلام عزیزم.لطف داری.چشماتون ناز میبینه.به وبلاگ دخترم خوش اومدین.سدنای ناز رو ببوسین.]
نرگسی
4 خرداد 92 17:23
چه عکسای خوشگلی مامانی وو خیلی خوشگل شدن ..



ممنون نرگس جون.
عمه مهدخت
7 خرداد 92 12:31
فداش شم


خدا نکنه عمه جون ماهم....
عمه مهناز
14 خرداد 92 12:56
ای جوووووونم عاشق اون عکسم که خانمانه داره سیب میچینه تو سبد
همشون خیلی خوشکلن
دوست دارم نقلی من عسلم


ممنون عمه ناز خوشکلم...دلمون براتون تنگ شده.
نیایش
16 خرداد 92 8:34
سلام بانو . خوبید ؟ ببوس ترمه ی ناب ما رو . مشتاق دیدارتان هستیم .


سلام عزیزم.ممنون خوبیم.روی شمارو میبوسه.ما هم مشتاقیم.
moha
18 خرداد 92 13:28
سلام خانومی ماشاالله چقدر بزرگترو نازتر شدی.انشاالله در کنار مامان و بابا سلامت و شاد باشید.


سلام عمو.ممنون.انشالا شما هم سالم و شاد باشید.]
شیرین جون
23 خرداد 92 22:00
سلام مامان اطهر خوب ومهربون من بجای ترمه جون از شما ممنون هستم که لحاظات زیبای ترمه جون و رو ثبت می کنید من همه نوشته های شما رو با شور و اشتیاق می خونم و از همشون لذت میرم در ضمن عکس های جدید ترمه بسیار زیبا است می بوسم دختر مه رویت را




سلام شیرین جونم.ممنون از لطفت.ممنون که بلاخره نظر گذاشتین.چشماتون زیبا می بینه.شما هم علی جون و موژان جون رو ببوسین.

خاله مریم وآیلین
2 تیر 92 19:40
سلام به ترمه عزیزم ومامان خلاق وهنرمندش .امیدوارم همیشه ترمه نازم کنارمامان وباباشاد وسالم باشه .ضمنا عکسهای آتلیه خیلی نازنازی ومامانی شده بوس هزارتا


سلام مریم جون.ممنون عزیزم.لطف داری.من که عاشق شیرین زبونیهای آیلین عزیزم هستم.روی ماهتون و میبوسم.
عمه مهناز
22 تیر 92 23:51
آرزو
2 مرداد 92 19:27
سلام مهربونم


سلام آرزوی عزیزم.ممنون از نگاه قشنگت.خیلی لطف کردی بهمون سر زدی.ما هم دلمون برای شما تنگ میشه.
صامی
4 مرداد 92 14:36
سلام چه وبلاگی وچه بچه نازی جونم از طرف من 100 بوس کن میشه بیای واسه تبادل لینک تا هر روز بیام بهش سر بزنم ممنون میشم


سلام.ممنون از حسن نیت شما دوست عزیز.آدرس بدید با کمال میل تبادل لینک می کنیم.
علی
4 مرداد 92 14:38
سلام چه بچه نازی حال میده عکسشون بزارم توی وبم من یک مطلب جدید گذاشتم با عنوان نینی های شما یک سری بزن بعد خبرم کن ممنون از شما


سلام دوست عزیز.ممنون از محبت و لطف شما.آدرس بدید حتما سر می زنم.
نازی
6 مرداد 92 11:21
سلام به ترمه نازنینم واقعا عکسهاتم مثل اسمت خیلی قشنگه خدا برای پدر و مادرت نگهت داره


سلام ممنون از اینهمه محبتتون.لطف کردید.
شیرین بانو(مامان موژان وعلی)
25 مرداد 92 23:24
سلام دیدی بازم اومدم !
علی
2 شهریور 92 12:26
سلام عکستون درست کردم
شیرین بانو(مامان موژان وعلی)
3 شهریور 92 15:07
سلام پست جدید میخوایم هزار بار اومدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترمه نابم می باشد