ترمهترمه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ترمه نابم

سومین سال مادر شدن...

1392/7/14 0:22
نویسنده : مامان اطهر
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی مامان,ترمه ی زیبا روی من...

هر سال با اومدن روز مادر خیلی دلتنگ و دلگیر میشدم.حتی به کسانی که پیام میدادن و روز زن و مادر رو تبریک میگفتن میگفتم :امروز که روز من نیست روز مامان هاست...الان که اینهارو مینویسم بغض گلومو فشار میده و اشکهام جاریه.الان سومین ساله که خدا جواب دل شکستمو با وجود تو نازنینم داده و امسال صدای قشنگ*مامان*گفتنت توی خونه طنین انداز میشه. دعا میکنم که خدای مهربون به حق این روز عزیز به همه اونهایی که آرزوی مادر شدن دارن یه هدیه آسمونی بده و دل همه از وجود فرزندشون شاد بشه...آمین.

میلاد گل خوشبوی پیامبر حضرت فاطمه(س)و روز مادر مبارکباد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه مهدخت
11 اردیبهشت 92 10:19
آاااااااااممممممممممییییییییییننننننننن
امیدوارم همیشه از نور وجودش بهره مند باشی.روزت مبارک عزیزم


ممنون.انشالا .روز تو هم مبارک نازنینم...
خاله محدثه
11 اردیبهشت 92 14:40
خواهر مهربونم روزت مبارک .
در کنار همسر و دختر نازت زندگی خوبی داشته باشی عزیزم .
مطلبت فشرده و زیبا مثل همیشه بود .



ممنون گلم.همیشه لطف داری و انرژی میدی.بوووووس
نیایش
14 اردیبهشت 92 10:40
روزت مبارک و سومین سالگرد مادرشدنت . دیروز نیایش داشت از ارامش خاص شما صحبت می کرد . مادری برازنده ی وجودت است بانو . ببوس ترمه ی ناب رو عزیزم

سلام گل بانو.ممنون.روز شما هم مبارک مامان نمونه.آرزو میکنم چون شما برای دخترم مادری کنم و بانویی چون نیایش عزیزم تربیت کنم.
نیایش
16 اردیبهشت 92 11:14
کامنتت را در وب سارا خواندم بانو خیلی بزرگی . به داشتنت می بالم




آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند...ممنون از این همه محبتت گل بانوی عزیزم...

عمه مهناز
3 خرداد 92 21:54
آمین به آرزوی قشنگت
مامان اطهر هر روز روز شما مامانای خوب و مهربونه ، همیشه سالم باشین و


ممنون مهناز عزیزم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترمه نابم می باشد